Sabtu, 10 Disember 2011

Salam Ukhuwah

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia

Saya membina Blog Wacana Minda Islam Itu Indah adalah untuk memenuhi tugasan saya dalam Subjek Teknologi Maklumat Sekolah Rendah KRT 3013. Sebelum ini saya tidak pernah belajar bagaimana untuk membina blog. Saya suka melayari blog-blog yang banyak maklumat terutamanya yang ada membincangkan tentang isu kehidupan, keagamaan dan teknologi. Alhamdulillah pada hari ini saya berjaya membina blog saya sendiri dengan bantuan rakan-rakan , pensyarah dan yang paling kekuatan yang didatangkan oleh Allah s.w.t untuk terus berusaha sehingga berjaya. Jadi harapan saya agar blog ini dapat memberikan panduan dan ilmu kepada anak-anak didik saya dan sesiapa sahaja yang sudi mengunjungi blog saya.Sekian Terima Kasih....

Saya bersama keluarga tercinta




Tiada ulasan:

Catat Ulasan


I made this widget at MyFlashFetish.com.